Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(3)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(10)
Autor
Bogusławska Katarzyna
(1)
Castrounis Alex
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Drejewicz Szymon
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kempiński Krzysztof
(1)
Knapp Jake
(1)
Kownacka Adriana
(1)
Marczak Marek (tłumacz)
(1)
Moch Wojciech
(1)
Najman Marta
(1)
Piątkowska Agnieszka (zasoby ludzkie)
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Reynolds Garr
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Urbański Artur
(1)
Zeratsky John
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Informatycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(2)
Zarządzanie
(2)
BPMN (system notacji)
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Customer Experience
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatycy
(1)
Innowacje
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konsumenci
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mentoring
(1)
Modelowanie procesów biznesowych
(1)
Obsługa klienta
(1)
Perswazja
(1)
PowerPoint
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Przywództwo
(1)
Reklama
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Socjotechnika
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
VUCA
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Opracowanie
(2)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Omówienie przełomowych idei, które zmieniają podstawy funkcjonowania firm: Agile jako metodyki zarządzania (wraz z ograniczeniami), prawideł nowego paradygmatu zarządzania, przejścia od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68154 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć BPMN : modelowanie procesów biznesowych / Szymon Drejewicz. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2023. - 139, [5] stron : ilustracje ; 24 cm.
Dla analityków biznesowych i systemowych, studentów kierunków technicznych i menadżerskich.
Netografia na stronie 135. Indeks.
Standard lub notacja BPMN (od ang. Business Process Model and Notation) jest obecnie najpopularniejszym narzędziem do specyfikowania procesów biznesowych. Na podstawie obserwacji trendów w systemach tej klasy można przypuszczać, że wkrótce całkowicie zdominuje on rynek i ostatecznie wyprze inne standardy. Sukces BPMN wynika z tego, że z jednej strony umożliwia on opisanie i rozrysowanie procesów w sposób zrozumiały dla zwykłych śmiertelników, a z drugiej pozwala na bardzo dokładne zgłębienie ich na poziomie technicznym. Te dwie cechy czynią go potężnym narzędziem rozwiązującym problem, przed jakim staje dziś wiele firm i organizacji: jak zmaksymalizować efektywność wykorzystania potencjału systemów informatycznych, zasobów finansowych i ludzi? Powiązanie tych wszystkich elementów w jedną notację lub standard stanowi punkt wyjścia do zyskania trwałej przewagi konkurencyjnej na rynku. BPMN pozwala na ciągłe analizowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesów biznesowych. Jest narzędziem bardzo skutecznym, prawdziwym „świętym Graalem” współczesnego biznesu. Jednak nie jest on niestety tak przyjazny, jak mógłby oczekiwać początkujący użytkownik. Jego oryginalną specyfikację opracowało i udostępnia konsorcjum Object Management Group, a wiele osób twierdzi, że ta instrukcja jest mało zrozumiała. Niniejsza książka adresowana jest do wszystkich, którzy chcą lub muszą szybko poznać i zrozumieć standard BPMN bez konieczności zagłębiania się w gąszcz specyfikacji OMG. Przyda się z pewnością także analitykom biznesowym i systemowym, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę. Powinni zapoznać się z nią również studenci kierunków zarządczych i technicznych, ponieważ ich zawodowa przyszłość będzie nierozerwalnie związana z pracą z notacjami typu BPMN lub ich ewentualnymi następcami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73105 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dzięki tej książce udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne: nauczysz się odczytywać niewerbalne wskazówki i samemu prezentować niewerbalne wzmocnienia. Z jednej strony zaczniesz lepiej rozumieć przekaz innych ludzi, z drugiej - sprawisz, że rozmówcy zaczną cenić komunikowanie się z Tobą. Szybko zauważysz, jaka to cenna umiejętność: jako specjalista do spraw bezpieczeństwa będziesz skuteczniej edukować współpracowników i zwalczać cyberataki. Jako osoba działająca publicznie łatwiej przekonasz ludzi do swoich idei. Dowiesz się, jak naukowe zdobycze socjotechniki mogą być wykorzystywane do różnych celów: dobrych, złych czy po prostu brzydkich. Wiedza zdobyta dzięki tej lekturze oraz odrobina krytycznego myślenia staną się Twoim najlepszym zabezpieczeniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70692 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 333-334.
To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI. Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 68742 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka osobista w branży IT : jak ją zbudować i rozwijać / Krzysztof Kempiński. - Gliwice : Onepress: Helion, copyright 2024. - 175 stron : ilustracje, portret, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronie 175.
Do zbudowania marki osobistej nie wystarczy znajomość technikaliów. Potrzebna jest wiedza dotycząca samej marki osobistej: czym jest, jakie są jej składowe. Warto także mieć świadomość korzyści wiążących się z jej posiadaniem. Potem można się skupić na metodach jej kreowania. Wreszcie dobrze będzie poznać historie osób powszechnie znanych w świecie rodzimego IT, by móc zaczerpnąć naukę z ich doświadczeń. Wszystko to znajdziesz w książce, która - w co mocno wierzy jej autor, ekspert w branży IT, bloger, youtuber i podcaster - pomoże Ci w stworzeniu silnej marki osobistej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77131 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Dobre pomysły nie przychodzą same. Co więcej, droga między dobrym pomysłem a sukcesem koncepcji bywa usiana niepewnością i trudnymi chwilami. Mnożą się wątpliwości. Nie wiadomo, jak zacząć i na czym należy się skupić przede wszystkim. Czy lepiej zaangażować pojedynczą osobę, czy zespół? Jak rozpoznać odpowiednie rozwiązanie? Jak zyskać pewność, że właśnie ten pomysł odniesie sukces w prawdziwym życiu? I jak dowiedzieć się o tym wszystkim szybko - bez nieskutecznych burz mózgów i niekończących się dyskusji? Innymi słowy, jak podejmować dobre decyzje biznesowe? Dzięki tej książce dowiesz się, czym są i jak przeprowadzać sprinty, aby znaleźć rozwiązania trudnych problemów. Nauczysz się dobierać idealny zespół i zyskasz wiedzę, jak najlepiej wykorzystywać potencjał poszczególnych jego członków, a także jak w praktyczny sposób organizować przebieg sprintu. Zapoznasz się z różnymi metodologiami sprintu. Jeśli masz przed sobą duże szanse, problem czy pomysł, w tej książce znajdziesz mnóstwo pomocnych wskazówek. Każda z przedstawionych metod została wypróbowana, ulepszona i przetestowana przez społeczność sprinterów. Dzięki tej książce świetnie przygotujesz swój pierwszy sprint i znajdziesz rozwiązanie... w pięć dni! Dowiedz się, jak: dobrać zespół, miejsce i czas ; ustalić cel i formułować właściwe pytania ; tworzyć mapy i korzystać z wiedzy ekspertów ; wybierać najlepsze rozwiązanie ; utworzyć prototyp i przetestować go ; korzystać z list kontrolnych sprintu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76435 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 275-282.
Książka jest efektem wielu poszukiwań w literaturze przedmiotu, przeglądów badań, rozmów z ekspertami i przedstawicielami świata biznesu oraz doświadczeń własnych autorki. Stanowi zbiór wskazówek, ale nie gotowych recept sprawdzających się zawsze i we wszystkich warunkach, gdyż w świecie VUCA nic nie jest "na pewno" i na zawsze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70228 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : ilustracje ; 19x25 cm.
Bibliografia na stronach 254-255.
Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76126 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć. Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ... kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73766 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 495-[509]
Mentoring i coaching rozumiany jest przez autora nie tylko jako metoda, ale przede wszystkim jako współczesny styl nauki sprzedawania innym idei, pomysłów, jak również usług i produktów — w bardziej ludzki, upodmiotowiający sposób. Autor pokazuje, jak wykorzystać tę zmienioną perspektywę i nowoczesne metody nauczania do kształcenia profesjonalnych sprzedawców, menedżerów oraz trenerów sprzedaży. W przystępnej formie przybliża także problemy, które mogą wystąpić podczas prowadzenia edukacji menedżerskiej, trenerskiej oraz szkolenia szeregowych pracowników sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Efektowny, pełen przykładów graficznych poradnik na temat planowania, tworzenia i wygłaszania prezentacji, zarówno złożonej ze slajdów, jak i rozumianej ogólnie, jako wystąpienie publiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69216 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej